Οι αγοραστές των μικρών και μεσαίων νέων μοντέλων επιλέγουν συνήθως ένα φθηνό επίπεδο εξοπλισμού για το αυτοκίνητό τους. Αντίθετα, αυτοί των μεγάλων SUV, των πολυτελών sedan και των sportcar, δεν κάνουν εκπτώσεις ως προς τον επιπλέον εξοπλισμό, ξοδεύοντας αρκετά μεγάλα ποσά ώστε να εγκαταστήσουν κάθε σύστημα ασφάλειας και άνεσης.
Οι κάτοχοι των Cayenne είναι οι πιο «κουβαρντάδες»
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, οι ιδιοκτήτες της Porsche Cayenne είναι αυτοί που ξοδεύουν τα περισσότερα χρήματα για επιπλέον εργοστασιακό εξοπλισμό. Κατά μέσο όρο, δίνουν έως 11.775 ευρώ περισσότερα με την παραγγελία, με αυτούς της BMW X5 να έρχονται δεύτεροι με 9.420 ευρώ.
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, οι ιδιοκτήτες της Porsche Cayenne είναι αυτοί που ξοδεύουν τα περισσότερα χρήματα για επιπλέον εργοστασιακό εξοπλισμό. Κατά μέσο όρο, δίνουν έως 11.775 ευρώ περισσότερα με την παραγγελία, με αυτούς της BMW X5 να έρχονται δεύτεροι με 9.420 ευρώ.
Και αυτοί της BMW X5 δεν πάνε πίσω αφού δίνουν σχεδόν 9.500 ευρώ
Στην τρίτη θέση είναι οι μελλοντικοί ιδιοκτήτες της Mercedes SLK, οι οποίοι δίνουν έως και 7.400 ευρώ για πρόσθετο εξοπλισμό. Την πεντάδα συμπληρώνουν αυτοί των Audi R8 και A8 με 6.300 και 6.285 ευρώ, αντίστοιχα.
Στην τρίτη θέση είναι οι μελλοντικοί ιδιοκτήτες της Mercedes SLK, οι οποίοι δίνουν έως και 7.400 ευρώ για πρόσθετο εξοπλισμό. Την πεντάδα συμπληρώνουν αυτοί των Audi R8 και A8 με 6.300 και 6.285 ευρώ, αντίστοιχα.
Η Mini εντυπωσιάζει αφού βρίσκεται στην πρώτη πεντάδα
Στις μάρκες αυτοκινήτων, την πρώτη θέση σε αυτή τη κατηγορία κατέχει η Porsche με 8.705 ευρώ κατά μέσο όρο, ακολουθεί η BWM με 4.583 ευρώ, η Mercedes με 4.133 ευρώ, η Mini με 3.500 ευρώ και η Audi με 2.790 ευρώ.
Στις μάρκες αυτοκινήτων, την πρώτη θέση σε αυτή τη κατηγορία κατέχει η Porsche με 8.705 ευρώ κατά μέσο όρο, ακολουθεί η BWM με 4.583 ευρώ, η Mercedes με 4.133 ευρώ, η Mini με 3.500 ευρώ και η Audi με 2.790 ευρώ.
Δημοσίευση σχολίου